تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرگاه مرکزی و تعمیرگاه مجاز سامسونگ - نمایندگی تعمیرات سامسونگ

  • ۰
  • ۰

شستن همزمان لباس ها در لباسشویی سامسونگ ، نسل تازه لباسشویی های فلکس واش سامسونگ، به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز شده اند. در این نسل از لباسشویی های سامسونگ، دو واشر جداگانه تعبیه شده که به مصرف کننده فرصت می دهند تا دو مدل مختلف لباس را در دو دما و چرخه متفاوت اما به صورت همزمان شستشو بدهید.

شستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ

فلکس واش های جدید سامسونگ طوری طراحی شده اند که لباس های نازک تر را با دقت زیادی خشک می کنند. حسگر خشک کن لباسشویی تازه سامسونگ طوری تنظیم می شوند که زمان و دمای مورد نیاز جهت خشک کردن کامل لباس ها را بهبود می بخشند و به صورت خودکار خاموش می شوند تا دما، صدمه ای به لباس ها نزند.


نرم افزار Smart Care پیاده سازی شده بر روی لباسشویی سامسونگ ، ایرادهای تخصصی به وجود آمده را تشخیص می دهد و در صورت نیاز به تعمیر، به شما خبر می دهد. و شما می توانید به خدمات پس از فروش سامسونگ مراجعه کنید.

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی

سامسونگ با به کار گیری از دو واشر گوناگون در لباسشویی فلکس واش به شما یاری می کند تا دو چرخه متفاوت شستشو را با تنظیمات و انتخاب های گوناگون انجام دهید و انواع لباس ها را در موقعیت های متفاوت به صورت همزمان شستشو بدهید.

واشر فوقانی با ظرفیت کمتر برای حجم پایینی از لباس ها و صرفه جویی در زمان مطلوب می باشد. به این ترتیب می توانید حجم کامل لباس ها را در مدت نیم ساعت شستشو بدهید و با انتخاب گزینه Super Speed هم سرعت شستشوی لباس ها را تا 45 درصد بیشتر کنید، بدون آنکه کیفیت شستشو پایین بیاید.

امکانات لباسشویی جدید سامسونگ

لکه لباس ها هم با کمک از فناوری power of steam تمیز می شوند. این بخار از بخش تحتانی لباسشویی، پخش شده و همه لباس ها را به صورت کامل می شوید.

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ


نظرات (۱)

سلام. از این پست وبلاگم حتماً دیدن کنید:

http://wasted.blog.ir/post/96

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی