تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

تعمیرگاه مرکزی و تعمیرگاه مجاز سامسونگ - نمایندگی تعمیرات سامسونگ

  • ۰
  • ۰

شرکت سامسونگ یکی از مهمترین برندهای لوازم برقی خانگی است که در عرصه تولیدات، تنوع زیادی دارد. مهمترین ویژگی بارز این برند در تولید لوازم خانگی، تکیه بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت وسایل برقی است.همین امر سبب شده است که لوازم خانگی سامسونگ محبوبیت زیادی در میان مردم داشته باشند. در این مورد می توان به تحولات اخیر برند سامسونگ در تولید یخچال اشاره نمود.

شرکت سامسونگ در تولید یخچال، فریزر و ساید بای ساید، سعی دارد تولیدات خود را با آخرین دستاوردهای جهانی وفق دهد تا علاوه بر افزایش کارایی وسایل، محبوبیت تولیدات خود را در میان مردم بیشتر نماید و با این کار، اعتبار سامسونگ در میان برندهای رقیب، بیشتر خواهد شد. در این مقاله ما قصد داریم شما را از آخرین تحولات یخچال های سامسونگ آشنا کنیم:

 

 

۱- تفکیک فضای داخلی به قسمت های مجزا

شرکت سامسونگ در ساختن و طراحی وسایل خود، به نیازهای مردم اهمیت می دهد. لذا در تحقیقاتی که کارشناسان تعمیرگاه مرکزی سامسونگ انجام داده اند، مشخص گردیده است که زمانی که فرد درب یخچال را باز می کند، تمایل دارد سریعا ماده غذایی مورد نظر خود را پیدا کند لذا دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی، از جمله انتظارات خانواده ها است. به همین منظور نمایندگی مجاز سامسونگ از طریق دو درب متفاوت، فضای داخلی را به گونه ای تفکیک کرده است که مواد غذایی براساس پرمصرف و کم مصرف در داخل آن چیده شوند.

۲- طراحی فضای ویترین مانند

به منظور نگهداری از مواد پر مصرف که دسترسی سریع به آن ها لازم است همانند نوشیدنی ها، پنیر، سس و… فضای طبقه بندی شده ویترین مانند طراحی شده است که مواد به خوبی در آن چیده شده و قابل رویت هستند.

۳- جریان هوای یکنواخت در فضای داخلی

در یخچال های نمایندگی مجاز سامسونگ به منظور این که همه قسمت های فضای داخلی حتی در مقیاس هر اینچ، خنک بماند، خروجی های هوای خنک را به صورت چندگانه تعبیه کرده اند که سبب شده است هوای به محض خروج از خروجی های چندگانه، در همه قفسه ها به صورت یکنواخت جریان یابد.

۴- استفاده از کمپرسور خطی هوشمند

با این تکنولوژی نمایندگی رسمی سامسونگ ، زمانی که شما به تکرار درب یخچال را باز و بسته نمایید حتی با گذاشتن غذای گرم در یخچال، کمپرسور سریعا واکنش نشان داده و با کاهش مصرف انرژی، هوای داخلی را سریعا خنک می کند.

۵- یخ ساز با ظرفیت بالا

برای تعبیه قسمت یخ ساز، از استیل ضد زنگ استفاده شده است تا با وجود یخ ها داخل آن، زنگ زدگی رخ ندهد از طرفی حجم این قسمت زیاد است و حدود ۲ کیلوگرم یخ را در خود جای می دهد.

اصول نگهداری از مواد غذایی در فریزر

در هر خانه ای، وجود فریزر الزامی است. زیرا شما نمی توانید همه مواد غذایی خود را در عرض یک هفته استفاده کنید از طرف دیگر برخی مواد غذایی هستند که اکثر ما به صورت ماهانه خریداری می کنیم برای مثال خرید گوشت قرمز، مرغ و حتی برخی مواد به صورت فصلی تهیه می شوند زیرا در فصول دیگر کمتر یافت می شوند برای مثال لوبیا سبز، نخود فرنگی و… . خدمات پس از فروش سامسونگ در نتیجه برای این که بتوانیم این قبیل از مواد غذایی را به صورت طولانی مدت نگهداری کنیم حتما نیاز به فریزر است. اما نکته مهم این است که اگر شما ندانید که چگونه باید مواد غذایی را در فریزر نگهداری کنید، عمر این مواد کم شده و در طول مدت زمان نگهداری از آن ها، خاصیت خود را از دست می دهند. از طرف دیگر، عدم نگهداری صحیح ماده غذایی در فریزر، می تواند منجر به آسیب به آن و حتی نیاز به تعمیر فریزر گردد. لذا بحث پیرامون این موضوع اهمیت زیادی دارد به همین دلیل سعی بر این داریم که مهمترین اصول نگهداری مواد غذایی در فریزر نمایندگی تعمیرات سامسونگ را بیان کنیم.

۱- قبل از استفاده از فریزر برای نگهداری مواد غذایی، دفترچه راهنمای آن را مطالعه نمایید. هر نمایندگی مجاز سامسونگ از فریزر مشخص کرده است که در هر کشویی از فریزر باید چه مواد غذایی نگهداری شود، دمای فریزر در حالت عادی چند درجه باید باشد، دمای فریزر در فصول مختلف چه تغییراتی می کند و… . لذا قبل از هر چیز از جزئیات کار با آن آگاه شوید.

۲- زمانی که ماده غذایی را خریداری می کنید تا در فریزرتعمیرگاه مرکزی سامسونگ  نگهداری نمایید، توجه داشته باشید که هر چه سریع تر آن را فریز کنید، خواص آن بیشتر حفظ می گردد. لذا برای مواد غذایی که می دانید باید برای مدت طولانی تری نگهداری شوند، حتما در اسرع وقت، اقدام به فریز کردن آن ها تعمیرگاه مجاز سامسونگ نمایید.

۳- چیدمان مواد غذایی در فریزر را رعایت کنید. خدمات پس از فروش سامسونگ بدان معنا که هر کشو باید به ماده غذایی خاصی تعلق گیرد برای مثال گوشت و سبزیجات نباید در یک کشو باشند زیرا همان گونه که می دانید در فریزر همانند یخچال، از بالا به پایین، هوای داخلی سردتر می شود لذا از آنجایی که گوشت و سبزیجات دماهای مختلفی برای انجماد نیاز دارند لذا نگهداری آن ها در یک کشو درست نیست و حتی منجر به وارد شدن فشار به موتور فریزر هم می شود.

۴- به هیچ عنوان مواد غذایی داخل فریزر را بیشتر از ۳-۲ ماه نگهداری نکنید زیرا عملا خاصیت خود را از دست داده و نه تنها با خوردن آن ها سودی به شما نمی رسد بلکه در این مدت فریزر شبیه یک انبار پر از ماده غذایی بوده که فشار زیادی را متحمل شده است.

۵- اگر در فریز کردن گوشت در فریزرنمایندگی تعمیرات سامسونگ ، خونابه مشاهده نمودید یقین بدانید که فریز کردن شما اشتباه بوده است.

۶- سعی کنید بسته بندی های مواد غذایی را تا حد امکان نازک و باریک بگیرید تا سریع تر منجمد شده و تعمیرگاه مجاز سامسونگ در نتیجه فشار زیادی به فریزر وارد نشود.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ در غرب تهران با سابقه درخشان چندین ساله و به کارگیری کارشناسان زبده این کار در توانسته اعتماد و رضایت مشتری های خود را به دست بیاورد و آخرین فناوری های مربوط به این برند معتبر و موثق بین المللی را خدمت مشتری های محترم ارائه دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات سامسونگ به صورت شبانه روزی بوده و در همه ایام حتی روزهای تعطیل آماده سرویس دهی به شما عزیزان است.

منبع: نمایندگی مجاز سامسونگ

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی